Trzeba przyznać, że zróżnicowanie cenowe, jeśli chodzi o akcesoria motoryzacyjne jest naprawdę ogromne. Warto jednak polegać na modelach Skody. Duże znaczenie przy rezygnacji z systemu Twindoor miał fakt, że było to po prostu drogie rozwiązanie. Nie jest przecież tajemnicą, że nawet niewielkie oszczędności w produkcji wielkoseryjnej dają nam olbrzymie korzyści. Pod maską nowa Skoda Superb 3 ma kilka istotnych zmian. Nie znajdziemy już bowiem w żadnym wypadku silników sześciocylindrowych. Teraz Superb 2015 stawia na jednostki czterocylindrowe czyli diesle i benzyniaki. Jednostki benzynowe rozwijają od nawet 110 do 280 KM, diesle nawet do 190 KM. Teraz dzięki obniżeniu masy własnej spalanie będzie aż o 15 procent niższe w porównaniu do poprzedników. Najbardziej oszczędny wariant TDI w fabrycznym cyklu testowym zużywa zaledwie 3,7 litra na 100 kilometrów, co jest niebywałym wynikiem bez wątpienia. Skoda wreszcie zafundowała Superbowi komfortowe zawieszenie. Za dopłatą w wysokości mniej więcej 4000 złotych będziemy mogli zamówić bez problemu adaptatywny układ DCC.